№ 7 (158) 2021
Pages 499-500
TATENKO Galina Ivanovna
Ph.D. in economical sciences, associate professor of Management and public administration sub-faculty of the I. S. Turgenev Orel State University
SAMOKHINA Anastasiya Dmitrievna
student of Management and public administration sub-faculty of the I. S. Turgenev Orel State University
Formation and development of startup communications in the digital environment
The article examines the features of the formation and development of business external and internal communications of a startup in the digital environment. The authors of the article considered the main tools of the communication process that are used by innovative organizations. It should be noted that common problems of the formation and development of communications in a startup were proposed, as well as options for their solutions.
Keywords: start-up, communications, formation of communications, communications in a startup, digital environment.
№ 7 (158) 2021
Страницы 499-500
ТАТЕНКО Галина Ивановна
кандидат экономических наук, доцент кафедры менеджмента и государственного управления Орловского государственного университета им. И. С. Тургенева
САМОХИНА Анастасия Дмитриевна
студент кафедры менеджмента и государственного управления Орловского государственного университета им. И. С. Тургенева
Формирование и развитие коммуникаций стартапа в цифровой среде
Статья рассматривает особенности формирования и развития деловых внешних и внутренних коммуникаций стартапа в цифровой среде. Авторами статьи рассмотрены основные инструменты коммуникационного процесса, которые используют молодые инновационные организации. Стоит отметить, что были описаны распространенные проблемы формирования и развития коммуникаций в стартапе, также предложены варианты их решений.
Ключевые слова: стартап, коммуникации, формирование коммуникаций, коммуникации в стартапе, цифровая среда.