№ 10 (137) 2019
Pages 400-403
DOI 10.46320/2073-4506-2019-10-137-400-403
SULEYMANOVA Rimma Rifkhatovna
Ph.D. in philosophical sciences, associate professor of Ethics, cultural studies and public relations subfaculty of the Faculty of Philosophy and Sociology of the Bashkir State University
Marketing communications and their role in brand promotion in modern society (using regional brands as an example)
The paper is devoted to a relevant topic - the role of marketing communications on the Internet in brand promotion (through the example of the brands of the Republic of Bashkortostan), and to the importance of information and communication technologies in brand management.
Key words: social media, social networks, promotion tools, marketing communication tools, targeting, web analytics, design system, visual language.
№ 10 (137) 2019
Страницы 400-403
СУЛЕЙМАНОВА Римма Рифхатовна
кандидат философских наук, доцент кафедры этики, культурологии и связей с общественностью факультета философии и социологии Башкирского государственного университета
Маркетинговые коммуникации и их роль в продвижении бренда в современном социуме (на примере региональных брендов)
Статья посвящена актуальной теме – роли маркетинговых коммуникаций в сети Интернет в продвижении бренда (на примере брендов Республики Башкортостан), значению информационных и коммуникационных технологий в управлении брендами.
Ключевые слова: социальные медиа, социальные сети, инструменты продвижения, инструменты маркетинговой коммуникации, таргетирование, веб-аналитика, дизайн-система, визуальный язык.